tirsdag den 24. februar 2015

Kold lungebetændelse

Som jeg skrev i mit tidligere indlæg, så har jeg været meget syg den sidste måned og har ikke rigtig kunnet blive rask, Jeg var så til lægen igår og få tjekket det hele igennem, for både halsbetændelse, bihulebestændelse og lungebetændelse. Først røg jeg ind til lægesikretæren og fik undersøgt diverse ting, indtil hun så sendte mig videre til min egen læge. Han nåede kun at lytte i 10 sek. så sagde "du har lungebetændelse!" Dog sagde han så, at det jo nok var kold lungebetændelse, da jeg havde haft de symptomer osv.
Jubiii... Jeg har kun haft kold lungebetændelse 1 gang, da jeg var barn og der troede de faktisk jeg havde minigitis, fordi jeg begyndte at få røde blodansamlinger på kroppen. Det var det heldigvis ikke!!! Det værste ved kold lungebetændelse, er nok at man egentlig har okay, så man godt kan lave mad, gå tur osv. Men så snart man så begynder at være lidt aktiv, så får man det bare skidt igen... Så jeg bliver indendøre pt! Jeg fik så nogle hestepiller, ved ikke helt hvorfor man kalder dem det, men de var aaaalt for stærke for min lille mave, så jeg har ringet til lægen igen idag og bedt om nogle andre. Jeg venter så på at de skal ringe tilbage og give mig besked.
Det er bare så øv, at jeg skal have det her midt i eksamenstiden! ØV! Jeg håber at jeg er rask nok til selve eksamen om en uge. Min stemme har været hæs og mærkelig siden fredags, og den er stadig havnearbejder agtig at høre på. Så det bliver meget interessant hvor længe der kommer til at gå, før jeg kan snakke, uden at skulle anstrenge stemmen!
Et lille billede fra i søndags, da jeg havde det ret skidt, godt man har en kæreste som passer på én. ♥


Ingen kommentarer:

Send en kommentar