torsdag den 19. juli 2012

Dip Dye Hair





Ja, som i kan se her, så har jeg fået inspiration fra andre bloggere med det her nye Dip Dye hair! Normalt følger jeg ikke moden, rigtig. Men det her, det synes jeg er meeeega fedt!!! Endelig lidt farve i håret, så det ikke bare er ensfarvet og kedeligt, selvom det jo også er flot. Men det her giver lige et ekstra pust til vejret og humøret! :D
Jeg besluttede mig her i morges at jeg vil altså prøve!!! Egentlig ville jeg ud og købe det i dag, men da jeg skal på arbejde igen i aften, kan jeg ikke rigtig nå at tage nogen steder hen. Så det bliver i morgen sammen med en ven! :D
Har tænkt mig det skal være lilla, nok lidt mørkere end på det sidste billede her, selvom det også er flot!
I starten tænkte jeg det skulle være hvidt, blåt eller orange. Men synes lilla er den bedste farve i verden, og så klæder den til lyst hår, som jeg jo har :D 

Hvad synes i om Dip Dye Hair??? :D
- Nana -

Ingen kommentarer:

Send en kommentar