mandag den 2. juli 2012

First Day ~ New Job

Jeps, så har det været den første dag på det nye arbejde! 


Det gik egentlig meget godt, hvis jeg skal kigge på det som helhed :)
Startede med at stå op klokken halv 7 (lidt for tidligt efter min smag xD) men skulle allerede møde klokken halv 8, så blev nødt til det.
En lille opsummering: det er på et plejehjem jeg har fået arbejde ;)
Men jeg er kommet i den lille afdeling, med ældre der lider af sygdommen demens. Det er en forfærdelig sygdom, som min egen mormor døde af her for nogle år siden. Så ved okay meget om det, og hvordan man skal tackle det. I dag var jeg kun en der fulgte efter og kiggede på, hvilket jeg synes var meget rart, for der var mange ting man skulle være sikker på og vide noget om.
Men fik da også lov til at snakke med de ældre, en del faktisk. Så det var okay hyggeligt bare at kunne sidde meget af tiden og snakke og slappe af. Utrolig afstressende, i forhold til mit job som bagerjomfru, hvor jeg konstant skal være på!
Jeg vil ikke sige det er et fantastisk job, men hvis man kan lide at tingene går lidt langsomt og man får lidt modstand, men samtidig kan lide at hygge, så er det et super job. 

Jeg vil sige jeg faktisk allerede nu er lidt glad for det. Men lad os nu se hehehe, det kan være det ændre sig ;)! 
Hvordan har jeres dag været? Har i sommerferie? :D
- Nana -

Ingen kommentarer:

Send en kommentar