torsdag den 12. juli 2012

Hygge med veninden Amailie ~ Tivoli og hygge aften!





Vi startede med (onsdag) at hygge os med at passe min venindes (Amalie) morfars hund, Freddie. Den er sååå sød! Så vi gik en tur på stranden med den og hyggede.

Så om aften lavede vi mad, selvfølgelig hehehehe...
Jeg stod for aftensmaden og hun stod for dejen til pandekagerne og at vaske nogle ting op.
Jeg lavede wok med nudler, kylling, bønnespire, hvidløg, gulerødder og peperfrugter. Det smager altid godt og det er mega nemt at lave altså!!!! Måske giver jeg opskriften en dag... ;) 



Jeps! Fråde med guf, is, slik og chips... nam nam :D

Så i dag (torsdag) tog vi til Tivoli. Fik ikke rigtig taget nogle andre billeder end lige det her, fordi jeg havde glemt at der var noget der hed Rasmus klump land, som jeg fandt meget morsomt!!! xD 




Mig her på billedet med klump figurene.... jeg ser utrolig lille ud synes jeg xD
Men det var nu en god dag, så gik vi på strøget og jeg købte nogle billige og fede mønstrede busker i H&M, som jeg viser i morgen sammen med nogle andre ting jeg har købt for ikke så længe siden. 

Så tog vi på en lille road trip haha... Her køre vi mod Hornbæk strand kl. 9 om aften. Hygge skal jeg sige jer!!! Der var en vildt flot himmel, vi kørte imod, men det var svært at fange med mobilen...







Har i haft nogle dejlige dag? :) 
- Nana -


Ingen kommentarer:

Send en kommentar