mandag den 16. juli 2012

FAIL FAIL FAIL



Ja, det simpelthen fail det her!
Vi har været alt for dårlige til at lave indlæg her på bloggen de sidste to uger! Vi er rigtig kede af det, men vi har haft travlt med familien, venner, aftaler og arbejde!!!
Mig selv (Nana) har arbejdet rigtig meget på det nye arbejde og da jeg endelig har haft fri, har jeg været sammen med en masse venner, kæresten og til fest.
Det har faktisk været nogle rigtige gode dage!!! Jeg har haft det viildt sjovt og virkelig moret mig med vennerne!
Angående min lille Vanilla, som i jo har set i et tidligere indlæg, hun er vokset og har endelig taget på :D Hun var meget tynd da jeg fik hende, så det er gode tegn. Jeg tager hende stadig ind 1 gang om dagen mindst, så hun kan vænne sig til at blive taget ud af buret. Og igår da jeg ville have hende ind i stuen, løb hun ikke engang væk fra mig da jeg stak hånden ind i buret! Super dejligt så håber hun er ved at blive en lidt mere kæle kanin end før :)
Hvis jeg får tid senere på dagen, kommer der et indlæg om nogle nye ting jeg har fået købt ;) 



Hvad synes i det hele taget om bloggen for tiden?
Har i ris/ros, så kom gerne med det :)
Håber i har det godt alle der ude! :D

- Nana -

Ingen kommentarer:

Send en kommentar