lørdag den 7. juli 2012

VANILLA


Her er min lille smukke, nye kanin unge Vanilla



Jeg har haft 2 andre kaniner som var mine, nemlig Memer og Konrad.
Jeg eeeelsker bare dyr, og især kaniner, det er nok nogle af mine yndlings. De er søde, sjove og bløde og dejlige! Hvis man opdrager dem godt, bliver det et fantastisk kæledyr. Jeg har haft lidt svært ved at bruge tiden på de to andre må jeg indrømme. Den første, som hed Memer, var okay opdraget og kunne godt fås ud af buret og gå ture i sele. Men Konrad var lidt mere stædig, nok også fordi han var en han ;) Han var bare altid syg og jeg havde ikke tiden til at pase ham ret meget andet end lige til de vigtigste ting, som at klippe klør, passe pels, mad og vand. Men denne gang, skal det blive anderledes!!! Jeg vil prøve at tage Vanilla ind på mit værelse i hvert fald 1 gang om dagen, hvis det er muligt!
Allerede nu, gemmer hun sig kun hos mig og ikke hos andre. Dvs. når hun er bange og har muligheden for at løbe væk, gør hun det ikke, men gemmer sig hos mig i setdet og ikke hos en anden.
Det er såååå dejligt, og hun er bare så blød og fin!
Hun er en dværgvædder, men har noget løvehovede i sig- så glæder mig til at se hende som voksen, når hun bliver total pjusket! :D
Har i selv kaniner? :D
- Nana -


Ingen kommentarer:

Send en kommentar