tirsdag den 29. januar 2013

Cupcake Nails ~ Inspired of Cutepolish

(Sorry for de dårlige billeder...)
Fik lavet nogle ret fine negle her sidste uge! Jeg har længe haft en ide, til noget med negle, da jeg jo elsker at dekorere dem og vise dem frem hihi. Denne gang fik jeg denne ide, at jeg ville prøve kunstige negle, som ikke var malede eller noget som helst. De her negle er total kunstige, men jeg ville gerne have de alligevel så ret normale ud, så jeg fik klippet og slibet dem meget pæne og naturlige. Jeg har en ide om, at det var nemmere at dekorere neglene, inden de kom på fingrene, for jeg har altid det problem, at når jeg skal lave dem med venstre hånd, går det bare helt galt! (Det kender i nok godt). Så jeg tænkte, at hvis man nu maler dem, inden de kommer på fingrene, så kan de da godt blive ret fine og man kan lave flere detaljer måske! 
Det er første gang jeg prøver det, og jeg synes faktisk det blev ret vellykket!
Det tog sin tid at få dem lavet ordenligt, faktisk to dage næsten. Men jeg tror hvis jeg øver mig, og måske laver dem lidt anderledes i formen, næste gange så tror jeg de kan blive ret fine! 

Noget i har tænkt jer at prøve? Synes det er ret fedt i hvert fald! :-) 
De her negle er inspireret af Cutepolish på Youtube, hun laver mange flotte værker, som jeg synes i skal tjekke ud, hvis i ikke allerede kender hende! 

Held og lykke! 



2 kommentarer:

  1. Hvor er de fede, de negle! :)
    Jeg elsker også at dekorere mine negle, med flotte mønstre og farver. :)- men jeg gør det ikke med kunstige negle, men er faktisk ret overrasket over de her negle, at de ikke ser så kunstige ud.. De ser jo helt naturlige ud! :D

    SvarSlet
  2. takker :D
    Ja det gør de nemlig! Gør det ikke ret tit men en gang imellem laver jeg dem falske. :D

    SvarSlet