onsdag den 30. januar 2013

Yesterday ~ With a touch of Red Lipstick



Min elskede røde læbestift, eeeelsker den! Jeg har nok egentlig skrevet om den før? Men den er bare så god, kan ikke anbefale den nok, for alle dem som elsker at have røde/pinke/mørke læber (de fås jo i forskellige farver) Men jeg elsker altså bare den røde farve. Det er nogle gange den godt kan se lidt vandet ud, men så hvis man tager nogle lag på ser det bedre ud, men så kan det næsten være for stærkt i farven. Så jeg har valgt her faktisk, at tage en normal læbestift, som er lidt stift i det, lige omkring åbningen af munden, den er lidt lys så det får det til at se ret fint ud! :D
Den første læbestift jeg snakkede om, er den geniale "tusch" fra GOSH - LONG LASTING LIP MARKER. 
Hvis i ikke allerede har prøvet den nede i Matas, så gør det lige! Men husk, lad være med at bruge testerne på munden! Der er så sindssyg mange bakterier på sådan nogle og man ved ikke hvem der sidst har brugt den, som måske er syg osv. Så tegn med den på hånden, hvor du har blød hud! Og husk at prøve at give det flere lag, så får du et smukt resultat! :-) PRØV! 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar