søndag den 6. januar 2013

Igang igen


Så skal vi igang med hverdagen igen!
Efter en skøn juleferie, med en ny kæreste, dejlig juleaften og hyggelig nytårsaften, så må vi hellere kigge på hverdagen igen.

Om mindre end en måned skal jeg starte på mit nye studie, endelig!!! Glæder mig rigtig meget til at komme igang igen, at lave noget aktivt hver dag og bruge min hjerne haha. Sabatåret (eller det halve frie år) har virkelig givet mig ny energi til hverdagens kampe og projekter. Alt er ved at falde på plads for mig og jeg kan mærke jeg er ved at få styr på mit liv og acceptere min fortid.
Så det bliver godt at starte på ordinær pædgog studiet i Hillerød, det bliver enormt spændende og jeg har hørt fra en veninde som allerede går der, at det virkelig er fedt, og ikke så hårdt som man skulle tro det skulle være. :D Så det ser jeg meget frem til!
Der kommer nok lidt mere fra mig her løbet af ugen, en masse billeder fra julen og hyggen! Glæd jer, også til at se gaver og new in! ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar