onsdag den 30. januar 2013

Ready, Set, GO?


Starter på min nye uddannelse om to dage!!!! 
Nerverne er begyndt at melde sig, ikke fordi jeg er nervøs, men noget der minder om! Jeg er nok lidt nervøs, fordi jeg håber det er den rigtige uddannelse for mig. Jeg har jo ikke rigtig vidst hvad jeg skulle med mit liv helt. Jeg kom jo endelig ind på et studie, så de sidste par dage har jeg forberedt mig på studiestart. Det er jo ordinær pædagog, så jeg har læst op på en masse psykologi her igår, som nok var ret godt jeg lige gjorde. Og i dag har jeg "læst" nok nærmere skimmet, i nogle fagbøger om pædagogik, for at være parat til de nye fag. Nu ved jeg bare ikke om jeg er parat? Jeg er total mental parat! har jo haft næsten et helt sabbatår, som har været super godt for mig! Tankerne er sådan ca. på plads, har fået den bedste kæreste man kunne ønske sig, har planer om at flytte hjemmefra, meget snart! Og føler mig faktisk næsten lykkelig. Det er så rart endelig at have den følelse, at man har en ide om, hvad man skal her i livet, og hvad man kan bruge det til. 



Ingen kommentarer:

Send en kommentar