onsdag den 23. januar 2013

Last Week


Her sidste uge bagte jeg en masse lækre boller! 
De første var nogle grovboller med branflakes i og ovenpå, det giver altså en rigtig god smag! De var lidt tunge, så derfor ville jeg nok råde det til frokost xD med et stykke ost, skinke, spejepølse, eller noget helt andet lækkert :D 

De andre er Canadiske gulerodsboller, jeg smagte dem faktisk hos min eks kæreste, hvor hans mor lavede dem til os. Jeg eeeelsker dem bare helt vildt, så jeg MÅTTE bare prøve at finde en opskrift på nettet der mindede om! Og faktisk smager de næsten ligeså godt som hendes. 

MUMS!







Hehehehehe, ja. Vi elsker at klæde os ud kæresten og jeg! Vi er nok lidt skøre når vi er sammen, men det er bare helt vildt dejligt altså! Vi kan finde på de mærkeligste ting sammen, hvis vi keder os en lille smule.
Laver i også nogle skøre ting med jeres kærester, eller bedste venner? :D
Hyg jer derude! <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar