tirsdag den 13. januar 2015

Altid på farten

Det køre der udad for tiden, ikke fordi det går hverken godt eller dårligt, men tiden flyver afsted! Det går så stærkt at jeg ikke kan følge med. Lige efter nytår skulle jeg op til eksamen i et afsluttende fag som hedder individ, institution og samfund. Det er i mit hovede nok det sværeste fag, (dog er der flere lærere som også har sagt det). Og jeg klarede det til et 7 tal, som jeg er ret stolt af faktisk. Jeg havde forestillet mig jeg kunne snige mig op på 7, men da folk begyndte at snakke om hvor strid censor var, og at han med vilje slagtede mange (hvilket han så også gjorde), ville jeg snildt komme på et 4 tal... Men til stor overraskelse fik jeg 7, og det er jeg sindssyg glad for! Forfærdeligt fag!!! 

Nu skal vi så igang med det kreative fag igen, det bliver dejligt! 





Ingen kommentarer:

Send en kommentar