onsdag den 28. januar 2015

Skjorte inspiration


Her er et helt enkelt outfit jeg havde på for nogle uger siden, med en af mine yndlings skjorter på. Jeg havde en periode i foråret, hvor jeg næsten hver dag gik i alle slags skjorter - og nu er jeg lidt tilbage til det igen. Elsker dem! De kan styles op og ned, til fest og til skolen, til job og til hygge. 
Jeg er ret glad for det klassiske look, fordi man behøver ikke alle mulige smykker og detaljer, for at det skal være fuldendt. Jeg elsker skinnyjeans til det, fordi skjorter for det meste er lidt løse og uformlige, så for at gør det mere feminint, tager jeg enten en nederdel på eller stramme bukser/leggins.

Skjorten er jo en virkelig klassisk ting, som har været fremme i mange hundrede år, mest til mænd i arbejde. Og eftersom kvinden kom mere på banen, lavede man jo modeller som passede til kvindens figur. 


Nogle forslag til forskellige måder at sætte skjorter på, eller generelt for hvilke typer der findes.
Jeg bruger Pinterest.com rigitg meget lige pt. som inspirationskilde, og her kan man virkelig finde mange spændende ting, som bl.a. skjorter. Jeg vil gerne vise jer nogle forskellige slags, som jeg synes er fede! ♥



collared black dress, black hair, and black lips... sophisticated goth

Street Chic: New York Sophie wears a Vince shirt, Reformation dress, vintage boots and a Rebecca Minkoff bag.

cool slouchy layers in neutrals

I love layering for fall, and finish with a leather jacket! They always looks great!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar