mandag den 26. januar 2015

Outfit: Black and white

For tiden går jeg nok meget i sort hvid, men prøver for det meste så at liste en farve med, enten på negle eller som smykker. Det her outfit er jeg egentlig ret glad for, fordi det er sindssyg behageligt! Stor varm lang trøje, løs stor top og leggins, det er en win win!♥

Jeg er begyndt at gå lidt mere op i hvad jeg tager på når jeg er i skole og rundt omkring, for kan jo rigtig godt lide at gøre noget ud af mig selv! I lang tid har jeg haft lyst til at skifte til en helt ny stil og alt skulle være nyt nyt nyt... Og det er det også blevet. Meget af det er nok mentalt samarbejde med at jeg er begyndt at træne mere og spise sundere, så jeg har fået mere overskud til at se tingene udefra. Det gælder både skolen, de private ting og træningen. At lære mere om alting hele tiden, udvikler én jo rigtig meget. 






Ingen kommentarer:

Send en kommentar