onsdag den 18. april 2012

At blive begloet på gaden..


Hey Line her ;)

Jeg har været i Helsingør idag, og det vil jeg lige sige er lidt sjovt når man ser så anderledes ud som mig..
Jeg oplevede blandt andet, at to piger jeg gik forbi, hviskede lidt højlydt om at det var grimt jeg havde to forskellige strømper på.. Og så grinte de mega højt! Havde virklig lyst til smadre dem!! Hader når folk ikke kan respektere, at andre er anderledes! Men altså.. jeg ville også sige at jeg har købt nogle rigtig seje accesoriez i Glitter (Alle kan købe i glitter, selvom det godt kan virke lidt poppet) Der købte jeg en sej ørering, hvor man har en kæde der går op til øret og hænger fast ed en clips. ^^' Og så to par fine sløjfer til mit hår! xD elsker sløjfer!! 

Og efter det har jeg siddet i 2 timer på kulturværftet og læst i bøger ;) lyder måske nørdet men jeg er også lidt af en bogorm x3 Og det var virkelig dejligt at få slappet af efter at have været social 24 timer i døgnet i en uge nærmest -.-  men seser :3


Ingen kommentarer:

Send en kommentar