fredag den 20. april 2012

CONFIDENCE


Hej Line her ;D
Det handler om selvtillid.
 At have selvtillid, betyder at man stoler på sig selv, og respektere sig selv præcis som man er! Det er meget vigtigt at have selvtillid for at kunne stille sig op og sige sin mening. Men det er også vigtigt at man ikke har for meget af det, ellers kan man blive det man kalder for narcissistisk - som er en overdrivelse af ens egen opfattelse, af sig selv.
Det gælder om at have et sundt forhold, til én selv.  Det er min søster Nana, der er på billederne. Hun er lidt speciel når det kommer til humor og den slags ;) Men hendes venner og kæreste kan lide hende for det. Det er nemlig det der gør hende unik xD Jeg har selv haft et rigtigt lavt selvværd, på grund af at jeg er blevet mobbet gennem hele min folkeskole. Det har taget hårdt på mig, og har efterladt nogle ar jeg aldrig vil glemme (og det samme med Nana). Endnu værre var at jeg blev mobbet fordi jeg var anderledes. Efter det har jeg været meget imod mobning og altid støttet op om når folk bare ville være dem selv, ligesom jeg er. Det vigtigste er når man skal finde sig selv er at finde den du har lyst til at være ;) Jeg har foreksempel lyst til at være lidt en blanding af punk, scene, emo et eller andet xD men stadig er jeg en meget glad person som elsker livet. Det er det der gør mig unik. Så HUSK at være sig selv er ikke bare at være modsat. Det er at være den du VIL være! Og tænk ikke på andres mening! 







Ingen kommentarer:

Send en kommentar