søndag den 22. april 2012

Ridning er... pisse fedt!


Hey Line her! :D

Jeg har været til ridning idag og det var virkelig fedt! x3 Min hest (der hedder Filini) Er en meget frisk pony ;) hun har sprunget på landsplan med sin gamle rytter. Jeg er nu mere til dressur... Hvis i ikke ved, hvad det er, så er det ligesom gymnastik for hesten. Man laver en masse øvelser med den så den for strukket godt ud, så man får en sund og smidig hest ;) I dag gik det rigtig fint, fordi hun kom godt under led (Altså, hun bøjer halsen og nakke og hovedet så det bliver en fin bue) og så sænkede hun bagparten rigtig flot :D Hun trådte også godt ind under sig med god energi (hendes bagben, træder længere så hun får en mere flydende gang) Så det var en rigtig hyggelig time ;) 

Efter det sadlede jeg hende af, og tog over sammen med en af de andre piger over på en anden rideskole, Digelsgården. Der var springstævne, og det er bare virkelig spænende at se alle de dygtige ryttere. Der var blandt andet også mange drenge, det var helt vildt! :O Så efter det gik vi tilbage til vores egen rideskole og der skulle vi lige ride nogle små ponyer så de også kom ud i dag ;) Det var pænt sjovt fordi, at den pony jeg fik er så lille at jeg bare kan svinge benet over den. Men den er også virkelig fræk, så det var lidt svært at styre den  med kun grime og træktorv.... men sådan har hele min søndag været ;D Farvel!! ^^'

Ingen kommentarer:

Send en kommentar