fredag den 5. april 2013

Collage on my wall - home made


Her er min hjemmelavede collage, på væggen over min seng!
Det klæder værelset vildt godt! 
Det er virkelig en god måde at pynte sit værelse, hvis man ikke vil have kunst og malerier på væggene. Jeg har kunst allerede, fordi jeg elsker det, Men det her sætter lige prikken over i'et fordi det ser kreativt og lækkert ud!
Det jeg har gjort er egentlig bare, at kigge i en helt masse blade og magasiner, fundet det som jeg tit bliver inspireret af og ting jeg holder af. Her på billedet kan i både se, der er mode, indretning, mad og andre sjove ting jeg syntes var fede! Klip det ud så det ser fedt ud og klister det på væggen med enten tape (helst englehud, ellers bliver det svært at fjerne igen). Rul tapen så det bliver ydersiderne der klistre på begge sider og ellers kan man sagtens købe tage som klistre på begge sider.
Husk ikke bare at klaske det op, for så ser det nemt rodet ud, sæt det op og se om det ser fedt ud, byt om på tingene osv. 
Held og lykke hvis i prøver det af! ;-) 

I loooove it! <3


Ingen kommentarer:

Send en kommentar