mandag den 8. april 2013

My birthday gifts


Jeg fik de mest romantiske roser af min dejlige kæreste i fødselsdags gave!
Normalt ville man jo give lyserøde eller røde roser, men han går op i nogle lidt mere utraditionelle ting. Og han gav mig mine yndlings, uden at vide det faktisk!
De her smukke lidt sarte, men stadig kraftulde farve, med lyserød i toppen hvor den fader til den lyse grønne/gule farve, som gør at det er en mere romantisk og gammeldags rose synes jeg, i love him! <3
Nedenunder er en oplevelsespakke, også fra ham, weeee! Som i kan se, en romantisk middag for to, så dejligt!<3



Så har jeg fået de her Holmegaard drikkeglas fra familien. Ønskede mig dem, fordi jeg har planer om at flytte hjemmefra, og se er de ikke bare cool? Især farverne er jeg vilde med!!! De her Rose and Springs. Jeg elsker dem virkelig, så har tænkt mig at samle på dem i alle mulige farver som man kan få dem i!
Nedenunder kan i se, en Stine A ring, ååååååh ja! Jeg lavede et indlæg for længe længe siden om hendes smykker, og jeg synes ringen er så smuk! Er lykkelig for den, og den er så rar at have på og fin og passer til alt tøj! <3







Og så fik jeg denne lækre og lidt dyre computertaske! Jeg er så vild med den! Der er så mange detaljer!!!!! 
Der er så mange lommer, mange har jeg ikke engang helt fundet endnu. Og der hvor computeren skal være er den indhylet i lækkert blødt "pels" stof som er så dejligt blødt! Den er virkelig dejlig og er så glad for den! <3

Det var alle mine gaver her fra familien, så må vi se hvad vennerne bringer! - Hihi! 
Jeg elsker bare gaver altså, men det gør de fleste vel? :)

Hyg <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar