torsdag den 18. april 2013

New Nailpolish - Neon Green & Glitter Rose


Hej allesammen! Her for ca. to uger siden købte jeg de her to total fede farver! (Billederne er ikke mine egne, de er taget fra google, fordi mit gode kamera ikke virker mere... æv). 
De er så super lækre og er så glade for dem!
De er begge fra Gosh, den neon grønne er fra serien 'OH MY GOSH', nummer 031 Lime'n Lemon. Den er super hot lige nu, hvor foråret er i gang! Den løfter de mørke triste farver, passer til virkelig mange looks og giver et lidt mere fresh look! Den kostede 59,- i Matas.
Den anden, svagt lyserøde glitter er bare min totale yndlings glimmer neglelak! Jeg har flere forskellige, men den her... wow! Jeg elsker den virkelig! Det er en Special Edition, nummer 619 Girls on Film. Den er så fin, og hvis man tager flere lag på, tror jeg det kan blive et sindssygt flot resultat! Den er smuk, romantisk og passer også til forårets farver nu. Den kostede 79,- i Matas.

Jeg laver nogle nye negle her i morgen, så det kan være der kommer nogle billeder på et tidspunkt. Vil nok prøve med med lidt glitter, og måske en lækker baggrundsfarve! 
Farverne er næsten Yummi i mit hovede - hihi! 
Hyg! <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar