tirsdag den 2. april 2013

How it feels when you'r 20


Det føles egentlig ligesom før, men...
Jeg kan da godt mærke, at det føles underligt pludselig at gå og sige til folk, jeg er 20 år og ikke bare 19 længere. Jeg er ikke teenager, heller ikke helt voksen endnu synes jeg, lidt mærkeligt. 
Det er også underligt, fordi man gerne vil ligne andre piger på 20, slanke og trænede med ingen 'håndtag' og ingen problemer med strækmærker. Jeg så sådan ud for 1,5 år siden og jeg freaking savner det!!!! Havde meget mere selvtillid, men nu med alderen plus man ikke helt føler man har tid til at træne og kroppen bare af sig selv godt kan klare at spise junkfood nogle dage. Det kan den ikke længere! Selvfølgelig er det også mine p-piller jeg var på for over et år siden, som gik helt galt med hele min krop, jeg tog alt for meget på for hurtigt, mistede håret og fik en helt vildt uren hud...!!! 
Grrrrrr... hvor ønsker jeg brændende jeg aldrig havde været på de piller! 
Men der er jo ikke så meget at gøre ved det nu, så jeg vil egentlig bare gerne have sneen forsvinder helt og solen varmer igen, så jeg kan komme ud og løbe og træne i haven og sole mig. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar