onsdag den 9. maj 2012

The Body Shop


Uf! Elsker i ikke også The Body Shop???
Jeg har så mange ting der fra, som jeg elsker! Her er nogle af mine yndlings ting, jeg bruger næsten hver eneste dag!

Jeg elsker deres creme! Specielt deres Body Butter, som jeg har med Papaya. Den er frisk og ikke for vammel i lugten. Mange af deres Body Butters er meget kraftige for næsen synes jeg, næsten for meget af det gode. Og jeg kan ikke lade være med at tænke på, hvor meget parfume der er i deres produkter, som jo ikke er spor sundt for huden!
Men tilgengæld har de mange rense produkter og andet til at gøre huden fin og ren. 

Den lille lyserøde flaske, som står yderst til højre, er helt fantastisk. Hvis du lider af tør hud, eller nogle tørre plamager i ansigtet. Så kan den hjælpe rigtig meget til om vinteren! Det er en slags olie og der er E-vitamin i, som man skal blidt massere ind i huden, hvor du føler din hud er slemt tør.
Den anden lyserøde bøtte, med det sorte låg høre til i serien. Det er en ansigtscreme (man kan få den i flere varianter, til normal ansigt, tør hud og ekstra tør). Min er den til tør hud.
Når man bruger den som dagcreme, bliver dit ansigt fløjsblødt! Og jeg lyver ikke! Bare du har brugt efter to - tre gange, er dit ansigt vildt blødt! Den indeholder også E-Vitaminer, som er godt for huden. 

Jeg elsker virkelig deres produkter og jeg kunne næsten købe hele butikken! 

- Nana -

Ingen kommentarer:

Send en kommentar