lørdag den 19. maj 2012

Gode køb!

- Nana -


Sommertop med blonde stropper og ryg. Et godt køb fra H&M, som jeg er rigtig glad for :)) Den Kostede 129,-
Jeg elsker det lidt indianerinspirerede look. 


De her bukser er fantastiske! De kostede KUN 25,-!!!! Og er fra Noa Noa! De passede mig perfekt - de er løse og rå oppe i toppen, men bliver stramme nede ved læggene. De er totalt fede! Super fedt køb!



Shorts fra H&M hehe, kun 80,- i alle mulige farver, men jeg tænkte jeg helst ville have nogen som var lidt mørke, så det blev mørkeblå. :D


- Line -


Min nye T-shirt, fra 80'erne! Da alle gik med disse. Fra Tiger til kun 50 ,- ^^'



Til atomkraft, har jeg en masse smykker på, så det kan blive lidt mere flippet, med en helt masse farver! 


Og til prikken over i'et, den her fede taske fra H&M, som kostede 200,-
Den passer utrolig godt til outfittet, med farverne og det flippede look! 


Husk at være jer selv tøser! :) 

Knus her fra!

- Nana & Line -

Ingen kommentarer:

Send en kommentar