torsdag den 31. maj 2012

My Day

I dag har jeg været til skriftlig dansk-A.
Er ret god til dansk heldigvis, ligger normal fra 7-12, sååå det skal nok gå hehe :)
Vi trak Det moderne gennembrud, hvor jeg først tænkte, AARRRGG!!!
Men da jeg så kom lidt i gang, havde jeg faktisk en masse viden fra historie om urbaniseringen og industrialiseringen, og så gik det da ud af :D! 

Håber på karakteren ikke ligger under 7, for så bliver jeg virkelig sur, for det er min bedste stil i HF nogensinde, haha! Så det har bare at være godt! xD 
Derefter tog jeg hjem, og nu slapper jeg bare af hehe... Man er fuldkommen død i hovedet efter at have siddet henne i skolen i 6 timer!!! 


Så i aften skal jeg gøre mig klar til engelsk skriftlig i morgen, er ikke god til engelsk desværre... Hader det fag! Til terminsprøven fik jeg 02 for den store opgave og 4 for grammatiske, haha.
Ej det skal nok gå... Håber jeg! Kryds fingre for mig!!!! :s 



Har i selv haft en god dag? :D


- Nana -

Ingen kommentarer:

Send en kommentar