onsdag den 23. maj 2012

Læseferie!!!!!!



Så har jeg sgu fået læseferie wuhuuuu!!!! Det er pisse fedt (undskyld mit sprog). Men det er det virkelig! Jeg var sååå træt af den møg skole... Så nu er det næsten overstået! Skal dog op til 8 eksamer, som jeg er ret nervøse for... :/ Men det skal nok gå! Jeg ved at jeg i hvert fald ikke dumper i nogle af fagene! Men man skal jo aldrig sige aldrig. -.- 


Jeg glæder mig nu til at jeg selv kan vælge hvornår jeg skal i seng og stå op om morgenen!
Men det jeg nok mest glæder mig til, er at få huen på hovedet!!!!!! F******ck det bliver fantastisk!!!!!! :D
Så skal der nok komme en masse lækre billeder hihi, og så det sommerferie om en måned!!!! Så skal der bades på stranden og soles! 



Videre uddannelse? 
Ja, jeg skal søge ind på en skole der hedder KEA. Vil gerne uddanne mig som multimediedesigner, nu når det er så svært at blive scenograf, så jeg vil prøve multi... :))
Håber virkelig jeg kan komme ind på skolen! Ellers ved jeg ikke helt hvad jeg skal ærlig talt. Kun at jeg så må finde et arbejde, for at tjene nogle penge og for at lave noget. 



Jeg håber i allesammen har haft en dejlig dag i det fantastiske vejr, der nu har stået på i næsten en uge!

Hyg jer! 



- Nana -

Ingen kommentarer:

Send en kommentar