onsdag den 30. maj 2012

The Twilight Saga





Eeeeelsker, elsker elsker i ikke også bare The Twilight Saga???

Det gør jeg hehe... Startede med at læse bøgerne i 9. klasse, da jeg fik den første bog i fødselsdagsgave, og ikke anede hvad min mor havde købt til mig, og normalt hader jeg at læse bøger! Men da jeg endelig tog mig sammen en uge efter, synes jeg bogen var irriterende og mest hovedpersonen Bella, som person.
Men da jeg så kom lidt længere ind i bogen, blev den jo pludselig mystisk og spændende! Jeg kunne ikke stoppe med at læse i den, (som jeg aldrig nogen sinde har læst en bog før) og blev bare ved og ved.

Nu har jeg selvfølgelig fået læst alle 4 bøger og set de 4 film, og jeg glæder mig heeelt vildt til den sidste kommer med del. 2 !!!!! :D 



Jeg synes den første bog + film er de bedste af serien :) Resten er også rigtig gode af bøgerne, men ikke helt så mystisk og spændende synes jeg :D Filmene har svigtet lidt i grafikken synes jeg og effekter desværre. Men det ødelægger ikke historien heldigvis jo! :)) 


Glæder mig såååå meget til november!!!!!! :DDD



Kan i huske da bogen lige var kommet ud? :D Total mærkeligt at tænke på! Alle synes i starten det var noget underligt noget at lave bøger og lave film om, men det da lige omvendt kort tid efter! :b 

- Nana -

Ingen kommentarer:

Send en kommentar