mandag den 7. maj 2012

When You go Black...








Evanescence - Music 




Elsker du også bare det sorte nogen gange?
Både Line og jeg elsker bare at fyre den af på høj volumen på værelset, og især i stuen!

Nana:
Jeg høre næsten altid musik, musik er livet i min verden. Helt fra da jeg var lille har jeg altid hørt musik og elsket punk, rock, alternative bands og alt hvad der har med en god elguitar at gøre og lidt elektonisk også.
Mine yndlingsbands: The Cure, My Chemical Romance, Evanescence, Coldplay, Kashmir, Björk, The Doors, David Bowie og selvfølgelig Joy Division! <3 

Line:
Jeg høre musik, som var det den luft jeg indånder :P den er en stor del af min hverdag, og det kan være mange forskellige slags genre og bands. Da jeg var lille hørte jeg ubevidst, rock og andre bands børn på min alder ikke kendte.  Jeg høre liiige for tiden, Meget Rock, Jazz og Klassisk. De har alle tre forskellige kendetegn, som påvirker mit humør (meget vil jeg lige sige) Rock, hælper mig for det meste med at komme ud med mine aggressioner, men også til at feste lidt igennem. Jazz er nok lidt mere lalleglad musik, jeg høre når jeg bare er mærkelig xD Og klassisk er nok til når jeg er nede i kulkælderen. ^^'

Hvis du også elsker musik, må du gerne dele det med os! :D
Vi elsker at diskutere musik og genre! 



Hav en dejlig aften!


- Nana & Line -

Ingen kommentarer:

Send en kommentar