lørdag den 12. maj 2012

Hjemmelavet tubehalstørklæde :)






Jeg startede i vinters, nu blev det endelig færdigt!
Det er perrrrfekt til udendørs, det er ægte uld, blanding af brun, sort og hvide striber.

Det er dejligt varmt, som jeg nok stadig kan bruge, da det jo stadig er en lidt kold sommer... Øv.
Jeg er helt vild med farver! Passer til næsten alt tøj, og behageligt at have på. 

Jeg lærte at strikke, da jeg var ca. 6 år af min mor og bedsteforældre. Men jeg havde ikke tålmodighed den gang. Så da jeg fik håndarbejde i folkeskolen, gik det lidt bedre, jeg fik da lavet nogle luffer haha, med stooore huller....
Men jeg må sige at det blev vellykket den her gang! Kunne godt finde på at lave et nyt, med nogle mere friske farver måske? 

Hav en god lørdag! :) 

- Nana -

Ingen kommentarer:

Send en kommentar