onsdag den 7. august 2013

Back from Aalborg - Nice trip!

 På vej hjem fra en lille strandtur, i fjorden som de kalder Hesteskoen, ok nice men vandet var dog meget urent. Men sikke smukke marker der var over alt!
I butikken Glitter, da vi gik og kiggede i butikker fandt jeg disse sjove men også ret fede solbriller, haha! 


Nogle negle jeg lavede hjemme hos min veninde, elsker dem! De er sådan lidt candy gloss and glitter agtige! Hihi er blevet alt for glad for glimmer...






Var på den mest nice Café/ restaurant i Aalborg! Den hed Ulla Terkelsen lol! Meget fed inretning og udsmykning! Maden var også virkelig lækker og deres drikkelse! Det er i hvert fald et sted jeg skal hen til næste gang jeg kommer til Aalborg! ♥

4 kommentarer:

  1. det ser hyggeligt! :) og fede billeder du har taget!

    SvarSlet
  2. så lidt ;)og forresten hvordan har du lavet dine negle? altså hvad har du brugt til at lave de forskellige mønstre?

    SvarSlet
  3. Takker, det var super hyggeligt at være derovre faktisk!!!

    SvarSlet