torsdag den 22. august 2013

Nu testet på en ny måde - og WOW en forskel!


For noget tid siden testede jeg denne Black Mask, og jeg var ikke super begejstret på grund af jeg har en meget sart hud, og ikke er just vild med, at den hev så hårdt fat. (Fik jo røde plamager bagefter på grund af smerte, som brændte). Nå... MEN I HVERT FALD!!! NY LØSNING TIL OS SOM SYNES DEN VAR FOR HÅRD VED HUDEN!!!
Sidst snakkede jeg om at man måske skulle tage en fedtet creme, eller ansigtsolie INDEN man puttede det i ansigtet. Det testede jeg så nu i dag, på næsen! Jeg tog min olie fra Bodyshop med E vitaminer i, smurte det grundigt ud, så det ikke var alt for fedtet. For ellers kan masken ikke side nemlig!

Og det virkede, ligeså let fik jeg masken af, selvfølgelig gjorde det stadig ondt, men slet ikke i samme grad! Og jeg har ingen røde plamager!!! NICE! Så hvis i er ligesom mig, sarte med huden i ansigtet, så prøv den her metode! :)



Ingen kommentarer:

Send en kommentar