mandag den 19. august 2013

Skolestart - Meget meget meget snart!

Jeg starter i skole her om en lille uges tid, så jeg vil prøve at udnytte så meget som muligt at nyde det sidste af min dejlige ferie! 

Liste over ting jeg skal nå: 

- Slappe af så meget som muligt!
- Bage (masser af boller, kage og alt muligt andet :D)
- Ses med de sidste par venner man ikke har set.

- Træne.
- Hygge med kæresten.
- Fejre 9 måneder med kæresten. 

- Få lavet lektierne til INDEN skolestart!!!
- Være parat til at starte på 2. semester! 


Åååhhh nej, tænker jeg lidt... Jeg vil så gerne have endnu længere ferie!!! Men man skal jo videre og tilbage til skolebænken. Men jeg glæder mig da til at se mine klassekammerater igen! Men samtidig ved jeg, at det bliver hårdt med alle de lektier igen på UCC. Men jeg skal nok klare den!

Håber i har haft/ vil have en rigtig god skolestart! Skal i noget nyt og spændende, et helt nyt sted hen, eller skal i slet ikke gå i skole? ♥ Må i nyde de sidste sommerdage! ♥



Ingen kommentarer:

Send en kommentar