onsdag den 7. august 2013

My new haircut - At Poul M - In Aalborg.


Jeg har længe tænkt over at jeg gerne ville klippes... Men jeg vidste ikke hvordan??? 
 Så tænkte jeg egentlig at jeg var ret glad for mit hår, for længden osv...

Så tænkte jeg, fanme nej du! Mit hår er slidt og tørt fra gamle farvninger af Dip Dye!!! Så jeg bestilte tid i Aalborg hos Poul M, min veninde fortalte at de var dyre men meget dygtige! 


Såååå, her sidder jeg så og faktisk får farvet håret??? Nej får bare farvet striber, jaaaa lyse striber til mig (afblegning i mild form). 


OG SÅDAN BLEV DET! Ej, frisøren glattede mit hår så hun bedre kunne lave mine etager og den slags, egentlig også meget pænt, men kan bedst lide mine krøller ♥




Så hvad synes i? Altså måske er det ikke så vildt tydeligt, men det er blevet ret meget kortere og de lyse striber lyser virkelig mit ansigt op! Er helt vilde med striberne. Overvejer næste gang at de måske skal være endnu lysere, bare for at se om det er pænere. 

2 kommentarer:

  1. Synes dit hår er blevet rigtig flot, synes tydeligt man kan se at det er blevet lyser! Det passer til dig synes jeg!:)

    SvarSlet
  2. Hvor er jeg glad for at høre det! Det er blevet rigtig pænt synes jeg også, men stadig meget naturligt, hvilket jeg synes er vigtigt!

    SvarSlet