tirsdag den 20. august 2013

Bedste morgenboller i hele verden!!!! ♥

De boller her, er virkelig nogen af de bedste jeg har smagt, som er hjemmebag!!! De hedder banan boller - og ja nu tænker man, what??? 

De smager simpelthen så dejligt, ikke sådan rigtig af banan, men de får en helt fantastisk konsistens, blødhed og alligevel luftig! Hvis man sørger for de står og hæver i alt tiden og helst lidt mere til, så bliver de så fantastiske!!!
Mine forældre hader den slags boler, men de her elsker de! Jeg har dog ikke taget rosiner, cornflakes i, eller valnødder. I stedet har jeg bare taget solsikkekerner og det smager - VIRKELIG GODT!!!!
Jeg har taget skummetmælk i stedet for kernemælk, kan man sagtens! Og taget græsk yugurth i stedet for ymer. Det er lidt ligegyldigt hvad du tager, medmindre du virkelig går op i smagen!  

Hvis i elsker at bage, så prøv dem her! Kan virkelig anbefales!♥


Ingen kommentarer:

Send en kommentar