onsdag den 14. august 2013

Good Looking Nails - On your feeds and hands



På mine fødder kan i nok se at jeg har forsøgt mig med noget fransk manicure, bare for sjov. Jeg havde set det et andet sted, hvor jeg først tænkte ej det ser da kikset ud. Men faktisk synes jeg det kan se vildt elegant ud! Så prøvede mig lidt frem, tog en base coat selvf. og så en tynd guld, som grundfarve. Og så den hvide til sidst. Synes de blev okay, men den hvide linje skal nok være lidt mindre på storetåen. (Det altså første gang jeg laver det op fødderne, så synes nu det er okay haha!).
Inden jeg lagde neglelakken, havde jeg taget fodbad og smurt dem ind i dejlig creme osv. Mmm.... Det trænger man altså bare til nogle gange!
Jeg havde også sørget for mine hænder, filet mine negle og smurt mine negle og neglebånd med creme. Virkelig dejligt! ♥

Ingen kommentarer:

Send en kommentar