mandag den 2. december 2013

2.12.13

I dag har været en lidt speciel dag.
Min kæreste er startet i militæret i dag, han skal i livgarden og har også selv lavet en blog, som handler om hvordan det bliver.
Så det egentlig ret mærkeligt at være helt alene i vores lejlighed, men mest at spise alene og skulle sove alene i nat. Det bliver virkelig mærkeligt!!!!! Lidt ubehageligt, når man er vandt til at have en ved siden af sig. Så det bliver en øvelse, at skulle komme tilbage til gamle dage, hvor man lavede alt alene, bortset fra jeg boede hjemme før, så der var familien hele tiden.
Men jeg også tænkt mig, i de her uger hvor kæresten ikke er hjemme, så kan jeg invitere venner over, besøge min familie hele tiden osv. Det rigtig skønt! Og så får jeg måske lidt mere fritid hihi!

Den 2. december, det mærkeligt at være alene i julen. Men skal se julekalender her til aften, for fik ikke set det første afsnit igår, så glæder mig til at se om de er gode. ;)
Og ja!!!! Jeg har fået pyntet en lille smule op, så er da kommet lidt mere i julestemning, og høre julemusik hele tiden! :D

Det var lidt om min dag i dag - Møs ♥

Ingen kommentarer:

Send en kommentar