lørdag den 28. december 2013

♥ ~ 27.000 ~ ♥

*!!!Tusind tak for alle der har kigget ind på min dejlige blog ISIS!!!*

(Elsker bare denne blå strik fra H&M!!!)

Ja hvor gammel er min blog egentlig blevet nu? Omkring 3 år tror jeg her til januar!!?? o: Og den kører stadig? Det havde jeg aldrig troet, selvfølgelig ikke med over 100 læsere, som nok de fleste bloggere går op i, det er blevet til 15 stykker her inde. Jeg er ganske tilfreds må jeg sige! Specielt fordi jeg ved at der er nogle stykker, som faktisk læser mine indlæg og interessere sig for bloggen! Tak, tak, tak! ♥

Som jeg har nævnt tidligere, er jeg jo begyndt at blogge på bloggers delight, som jeg håber i også en gang imellem kigger ind på, selvom jeg ikke har været særlig aktiv der inde.... Det jeg ked af. Har dog være mere aktiv på Tum! Hvis nogen af jer opretter jer på Tum eller på BD, må i gerne sige til, så kan vi være followers hos hinanden og alt det der! 
Jeg er jo begyndt at bruge denne blog, som en slags dagbog og smashbook, som jeg kalder det. Fordi jeg 'klasker' lidt af hvert her ind. Jeg håber i har nydt julen i år og glæder jer til nytårsaften! Wuuhuu! Det gør jeg i hvert fald!
Desværre var min jul lidt mindre god... Hele min familie lå syg og resulterede i at jeg blev hjemme hos mine forældre og lillesøster. Men min søster og jeg slog os ikke helt ud! Vi varmede resterne op fra lillejuleaften (maden) og fik lavet risengrød og pakket nogle gaver op. Og bare rolig i skal nok få gaverne at se her inde! ;) 

(Billedet taget fra Tumblr)

Hvis i var interesseret i min anden blog, kaldet storesøsteren til ISIS og min Tum: 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar