mandag den 16. december 2013

Frustration

Der sker så mange ting lige for tiden!!!!
Mit hovede er proppet med tanker og forventninger osv osv osv...
Møg!

Ja undskyld for det lille udråb, men min hjerne er nogle gange ved at koge over alt det jeg skal nå! Jeg må indrømme det er hårdt at flytte ud og hjemmefra. Specielt når man i virkeligheden er to, men man næsten kun er sig selv, fordi min kæreste er i militæret nu jo.
Der er mange flere ting man skal ordne hele tiden, kan kan ikke dele opgaverne op, for der er kun mig! IH!
image

Og desværre ved jeg at det går ud over bloggen hvilket over er ærgeligt, fordi jeg har en masse ting jeg kunne poste til jer, men når alt andet presser på vil det altid komme i første række jo. 
Har dog allerede fået nået nogle ting i dag, selvom klokken kun er halv 11. Vi er i gang med et eksamensprojekt i skolen, så det tager også ret meget af min tid nu. Så det har jeg siddet med hele formiddagen. Vil nok kigge på det igen senere.
Så ville jeg egentlig gerne ud og løbe en tur, for det trænger jeg til! Få noget af alt det frustration ud af kroppen, ville ønske jeg stadig gik til karate...
Og så står den på rengøring i lejligheden! ØV! Jeg håber ikke i er lige så stressede som mig! 

Det var ikke et særlig julet indlæg det her... Men der skal nok komme et indlæg senere idag, regner jeg stærkt med! 
Møs ♥

Ingen kommentarer:

Send en kommentar