lørdag den 28. december 2013

New In


Denne bluse købte jeg, for 75,- Tro det eller lad vær'. Men ja, jeg gjorde lidt af et scoop, synes jeg selv i hvert fald? Normalt ligger disse slags toppe til 120-250 kr! Denne var allerede sat ned til 100,- men da jeg opdagede at der var røget flere palietter af midt på blusen, syntes jeg næsten at jeg ikke ville give 100,- for den? Så jeg gik ind i butikken og spurgte, om jeg kunne få en mindre pris for den, da der jo manglede en del palietter, men også at der ikke fulgte ekstra med, som  man selv kunne syg på. Damen kunne godt se problemet og vi blev hurtige enige om at det blev til 75,-. Hvilket jeg synes er fint, når man tænker på kvaliteten af den, udover de lidt løst-siddende palietter! Niiiiice ♥ Så den brugte jeg til mit christmas-outfit! Yay!



Nogle dage efter det gode scoop, fandt jeg denne lille fine sag! Jeg har en veninde som har noget der minder om, men den var fra Ikea, dyr og lidt større og mere beregnet til make-up. Da jeg fandt denne i Søstrene Grene, kunne jeg ikke lade være. Der fandtes også en i en lidt større udgave med et ekstra 'rum' ved siden af. Jeg valgte så den lidt mindre. Og den passer perfekt til alle mine små ringe jeg bruger til hverdag, da jeg altid smider dem væk, eller jeg ikke gider finde dem frem. Her ligger de nemt tilgængeligt, ved mange af mine andre ting og øreringe! Den kostede mig godt nok 40,- men det er de værd. Er så glad for den!!! ♥

Ingen kommentarer:

Send en kommentar