søndag den 1. december 2013

?Dagbog - Blog? - Maybe.

Jeg har jo nu oprettet en masse forskellige blogs faktisk, Tumblr, Bloggers Delight og her på Blogspot.
Og jeg ville jo gerne bruge den her blog nu til mere private ting, tanker osv. Men selvfølgelig stadig en masse billeder, som jeg også skrev i et tidligere indlæg! ;)


For jeg kunne egentlig rigtig godt tænke mig, at gøre det her til en mere slags visuel dagbog, det er det allerede, men måske med lidt mere dagbogs orienterede indlæg, tekst og problematikker. Ved det ikke helt, for ville jo aldrig helt skrive mine dybeste tanker ned her. Er jeg ikke så glad for at udlevere på nettet.
Men nogle af dem kan jeg nok sagtens, da det jo ikke betyder ligeså meget og er ligeså privat.

Så, jeg tror jeg vil lave lille isis, til min dagbogs-blog. :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar