onsdag den 11. december 2013

New Mascara - Rimmel Colossal, Scandale Eyes Retro Glam





Ja med åbne øjne med mascaren på. Lidt dårligt kvali, men har desværre ikke noget bedre kamera end det :/
Og nedenunder med lukkede. Har den faktisk også på, på gallabillederne (der kommer flere billeder ;) ). 


Hvis jeg skal vurdere den her mascara, og i forhold til de andre gode jeg har, som er opbrugte, så er den her faktisk okay. Ikke den aller bedste synes jeg, fordi den gør vipperne så tynde, og ikke så lange som de kunne blive! Men den er skam udemærket vil jeg sige! 
Købte den da den lige var kommet frem og var billigere til 70,-, nu koster den nok 100,- mener jeg. 
Min yndlings bliver stadig fra Nilens Jord som Ball Mascara!!!!!! Man kan bare ikke få den mere... :/ Så når den er fuldkommen tom, vil jeg vaske børsten og bruge den til at putte i andre mascara tror jeg! Pænt smart!!! Fordi børsten er fantastisk og kan ikke undvære den, haha.... 

Alt i alt, en okay god mascarra, men hvis man vil have fyldige vipper, må man lave nogle lag!!! 

Har faktisk nogle ældre billeder med mascaraen fra Nilens Jord! 



Klart min yndlings fra Nilens Jord, se hvor fint, hihi ♥

- Møs ♥

Ingen kommentarer:

Send en kommentar