torsdag den 5. december 2013

5.12.2013

Nyder i stormen Bodil?????????? ;)

Hold kæft hvor er jeg træt af det blæsevejr, det jo ikke engang særlig længe siden den sidste var her?!
Sidder der hjemme lige nu, alene og ser julekalender og har lige spist noget lækkert aftensmad. Men det mærkeligt... Det som om jeg ikke er sulten og når jeg er, så kan jeg ikke spise ret meget før jeg er ekstrem mæt, så meget at min mave gør ondt.
Jeg kan bare ikke finde ud af, når kæresten ikke er her tror jeg?
Btw, så fik jeg fat i ham igår aftes, ENDELIG!!!!! :D Det var så rart at høre hvordan det gik med ham og hvad han har oplevet indtil videre.

Har haft hovedepine nu 4 dage i træk... jeg er ved at blive helt sindssyg så i morges tog jeg en pille for at se om det hjalp!? Nej det gjorde ej... Så tror jeg vil prøve en anden pille i morgen, for kan ikke holde det, og har fået feber nu... -.- Håber virkelig ikke jeg er ved at blive rigtig syg.

- God bedring til mig... Håber i har det godt ♥

Ingen kommentarer:

Send en kommentar