fredag den 15. juni 2012

To små lækkerier ~ MONKI


Oh ja! Sorry jeg ikke fik lagt det ud igår, som jeg lovede. 

Men jeg fik pludselig travlt med alle mulige ting. Så i dag fik jeg det gjort! ;)
Jeg fik shoppet billigt igår efter eksamen med en veninde + en hyggelig frokost! 

Jeg fik købt to lækre + billige ting i Monki, en af mine yndlingsbutikker! De har bare så mange lækre og fede ting!!! :D 
Solbrillerne i ser her under, kostede 80,-! De er total fede, og der var nogle andre farver, men jeg synes de her var pænest til mig...
(Både min veninde og kæreste synes jeg ligner Lady Gaga med dem på???)
Synes i også det? xD 





Den anden lille lækre ting, var den her mobil pung, eller hvad man nu kalder det, også fra Monki...
Den er lavet af noget specielt kunstlæder, som føles rigtig sjovt at røre ved! Man kunne også få den som computertaske og andre ting. Når man først har rørt ved det, kan man ikke holde op :D!
Den kostede 50,-
Så det var en dejlig billig shoppetur! (Læg mærke til det fede drage/slange skæl, som det er udformet som) Det gør det lidt mere råt synes jeg og så elsker jeg den skovgrønne farve! :)




Håber i har haft nogle dejlige dage, det har jeg i hvert fald! :) 
- Nana -

Ingen kommentarer:

Send en kommentar