tirsdag den 5. juni 2012

Top 5 over film!

Så var det min tur til at lave en top 5 :)))

Jeg vil lave den over film, fordi jeg går meget op i film og elsker at analysere dem og se dem. Sjovt nok havde jeg jo mediefag, som jeg lige har været til eksamen i hehe :)



Nå, men her er den så!

1. Edward Scisscorhans - Med Tim Burton! :D <3

2. Twilight serien! <3
3. Det levende slot! <3
4. The Nightmare before christmas - Med Tim Burton igen <3

5. Pirates of Caribien serien :D!


Er der nogle af dem, som også er jeres yndlings? :)


 - Nana -

2 kommentarer:

  1. Jeg elsker simpelthen også Edward Scissorhands! Den er så utrolig sød :D Det er også en af mine yndlings... Sammen med Twillight serien :)

    SvarSlet
  2. Jaaa!!! :D Åårrh... elsker alt ved den film altså! Musikken, skuespillerne, farver og alt det ironiske!!! :D

    SvarSlet