mandag den 11. juni 2012

Oh oh job til mig!

Uh ja, jeg var til jobsamtale i dag på et plejehjem i min egen by her, som ferieafløser! :D
De sagde det var sikkert, at jeg blev ansat huhu! Og hvis jeg kan lide stedet og de kan lide mig, kan jeg blive fastansat :)
Håber det bliver så godt som de siger!
Men ja, jeg har jo allerede et andet arbejde, jeg står i bageren i superbest og eksipidere og gør rent. De vil love mig på det nye arbejde, at jeg vil kunne have begge jobs. Nu må vi se :) 

Det skal nok blive rigtig godt, så har haft en total dejlig dag for en gang skyld, og er rigtig glad!!! :D 


Har jeres dag været god? :)


- Nana -

4 kommentarer:

  1. Min dag har også været god. Er dog bombet efter start på job :) Tillykke med jobbet igen!

    SvarSlet
  2. Dejligt at høre søde! :) Og tak hihihi :D Er stadig super glad!

    SvarSlet