onsdag den 20. juni 2012

Stjernebarn

Ja, jeg skriver jo.. Og det er blevet lidt af en hobby ^^' jeg har også som jeg har sagt før, en bruger på Movellas.dk
Det er en rigtig god hjemmeside, for dem der elsker at skrive og læse historier! Jeg ville være virkelig glad hvis nogle af jer derude, ville sige hvis i har en bruger n_n Men jeg har lavet en historie der hedder Stjernebarm. Det jeg viser er kun en prolog så i får en bid af den ^^' eviiiil heheh C: Når, men håber i vil nyde den ;D

Natten var ung, og stjernerne blinkede i deres første nat. Det var en speciel nat. En stjerne blev født. Hver gang en ny stjerne bliver født er der en ny engel der kommer til. Hvis du har lagt mærke til det, er der nogle stjerner der lyser klarere end andre. Jo klarere de er, jo stærkere er de. Der var en stjerne der lyste ekstra end de andre. Den var helt ny og større end de andre. Med et faldt et lysende glimt fra den smukke stjerne, og landede på den sårbare jord. Den faldt lydløst, men den kunne mærkes i hele verden. Da den ramte den mørke verden lyste den op i en kæmpe lys bølge, som skyllede ind over jorden. Lyset svandt ind og forsvandt. Det eneste der var tilbage, var en lille dreng. Han lå der helt sårbar, men kraften strømmede inde i ham, og kunne bryde lys som en flodbølge. Han var endnu kun en falden engel, som lyste i et hvidt skær, men han kunne blive så sort som natten hvis man ikke passer på.




-Line-

2 kommentarer:

  1. Wow smukt skrevet! Du skriver virkelig flot ;)

    SvarSlet
  2. Mange mange tark n_n det sætter jeg stor pris på ^^'

    SvarSlet