søndag den 3. juni 2012

YAY!





Yay!!! Har endelig fået købt mig en ny make-up-taske! :D 
Den er såååå lækker, at i ikke drømmer om det! Hihi, den er fra Lisbeth Dahl, på 50% til kun 129,- :D 
Super fantastisk altså, jeg er såå glad for den! Selvfølgelig mangler man altid flere (har rimelig meget make-up efterhånden håhå). Der er virkelig meget plads i den, og nu har jeg fyldt den op med alle mine 1000 neglelakker, plus nogle øjenskygger ;). 
Det kan godt anbefales at købe toilettasker og make-up tasker hos Lisbeth Dahl, selvom det måske er lidt dyrt, men du vil ikke fortryde dit køb! :D

En anden ting jeg fik købt igår, var en slags sommerjakke, som jeg manglede!
Den har en lækker støvet blå farve, lækkert stof og er fra H&M. Den kostede dog 349,- Men tror jeg nok skal blive glad for den! Den er klassisk, flot, smart og lækker at have på! :)
Super dejlig dag igår!


- Nana -


2 kommentarer: