søndag den 10. juni 2012

Weekend!! Don't feel like that..

Jeg har haft en lidt stressende, men virkelig dejlig weekend ^^' 
Jeg har om fredagen, været på kulturværftet med min bedste veninde Sara.. og det går aldrig roligt for sig! xD Vi var i den fulde 60'er mundering af farverigt regntøj x3 Og så havde vi ikke nogle gummistøvler, så vi skulle da tage sutsko på i stedet!! xD og så solbriller, vi skulle da nødig blive blændet af solen ^^' Ja det var ret sjovt C:

Og så om lørdagen, var jeg til loppemarked med Sara, fordi jeg sov sammen med hende ^^' vi skulle sælge en masse af hendes gamle legetøj, og jeg fik halvdelen af pengene!!Ö hun er bare den bedste n_n 

så efter det skulle jeg være sammen ed Stine, én fra mit dramahold ^^' vi var sammen til travløb, og bageefter sov vi sammen hjemme hos mig ^^'

Så skulle hun med til ridning som var meget hyggeligt n_n så nu kan man endelig slappe af ^^'


- Line -



Ingen kommentarer:

Send en kommentar