onsdag den 20. juni 2012

Kun en eksamen tilbage, og så det hue!!!

Hej allesammen, nu klarede jeg KS-eksamen igår, dog kun med et 4 tal igen. Nå, men i det mindste er jeg ikke dumpet i noget som helst, hverken sidste år eller i år! :D Det jo egentlig ret godt gået, når man tænker over det?
Så på mandag, skal jeg op til den sidste eksamen, nemlig dansk-A. Mit yndlingsfag lige nu og det jeg er bedst til hehe, så jeg håber jeg får 7 eller derover. Ellers bliver jeg sgu lidt skuffet... Men uanset hvad, får jeg huen på! DET ER FOR VILDT! 
Jeg håbede på jeg fik de skriftlige af vide i dag, men åbenbart ikke. Nogle af mine klassekamerater siger det først er i morgen. Så håber det er rigtigt, fordi jeg er vildt spændt på min dansk skriftlige!!!
I dag skal jeg bare slappe af og hygge mig. Jeg skal have forberedt mig på noget dansk og ellers gå og pleje mig selv tror jeg :b


Hvad skal i lave i dag? :)
- Nana -

Ingen kommentarer:

Send en kommentar