mandag den 18. juni 2012

The vampire Dairies



Jeg syntes at den her serie, er VIRKELIG god! Der er mange fordomme omkring den, blandt andet at den er en kopi af "Twilight" og det er noget opreklameret fis,især af dem der ikke har læst bøgerne! Jeg har læst dem alle (på tre måneder, hehe xD) Og de er meget forskellige de to bøger! Der er godt nok trekants drama i dem begge og de handler om vampyrer, men det er der jo mange andre bøger der også gør! Og faktisk var forfatteren tidligere ude med denne serie, end de andre. 

Jeg vil sige at hvis du kan lide "Twilight" Vil du elske denne her bog! Selvom der er meget at læse, er det som om at man bare glider gennem siderne! ^^' Det er en helt klar sommerferie serie, til hvis du skal på ferie!! C: 

-Line-

4 kommentarer:

  1. Haha, okay jeg kommenterer nok lidt for meget på jeres blog. <__<

    Men helt ærligt, jeg elsker også de her bøger. Jeg er lige blevet færdig med 'Fantomet'... som jeg ikke lige kan huske hvilket nr. det er i serien. Jeg synes de første 4-5 bøger i serien var lidt kedelige, men da de begyndte at rejse ind i Mørket Dimension og deres by blev angrebet af kitsunier, begyndte det at ligne noget. ;)

    SvarSlet
  2. ja ^^' de der kitsunier er ret seje, syntes jeg n_n Du skal virkelig læse dem alle den sidste er så sørgelig at eg tudede :'(

    SvarSlet
  3. Men der er ikke udkommet flere efter 'Fantomet'? Det er den sidste nye.

    SvarSlet
  4. er det ikke nr 9? eller er der blevet skrevet flere? :D jeg ved at hun har lavet serien igen, men i Stefans synspunkt ^^' den er efter sigende rigtig god! n_n
    - Line

    SvarSlet